Afspraak verzetten
Wil je een afspraak verzetten? Via het ouderportaal Mijn Kind kun je afspraken voor jouw kind inzien en wijzigen. Je vindt er ook informatie over de afspraak zelf. Je leest bijvoorbeeld over het geplande gezondheidsonderzoek en of vaccinaties.
Om een afspraak in te zien of te wijzigen heb je een DigiD nodig. Heb jij een DigiD? Verzet jouw afspraak online. Heb je nog geen DigiD? Vraag een DigiD aan
Bel je liever?
Wil je liever telefonisch contact? Bel ons dan op 088 368 7100. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.45 en 17.00 uur.
Een afspraak maar je kind is ziek?
Voelt je kind zich niet helemaal lekker en vraag je je af of het wel verstandig is om naar de GGD te komen? De afspraak hoeft niet altijd verzet te worden. Hieronder vind je enkele voorbeelden wanneer het beter is om de afspraak wel te verzetten.
De afspraak kan niet doorgaan als je kind de volgende klachten heeft:
- Koorts boven de 39 graden
- Lager dan 39 graden koorts maar wel een zieke indruk maakt
- Klachten die passen bij maag/darminfectie (buikgriep, ernstige diarree/braken)
- Blaasjes die horen bij de waterpokken.
- Mogelijk kinkhoest, mazelen, rode hond of het RS-virus volgens de huisarts
In bovenstaande situaties is het beter om de afspraak te verzetten. Dit is prettiger voor je zieke kind én voorkomt dat anderen mogelijk worden besmet.
Heeft je kind een door de huisarts vastgestelde krentenbaard infectie? Neem dan telefonisch contact op via 088 368 7100. We kijken dan samen of de afspraak door kan gaan. Dit hangt onder andere af van de uitgebreidheid van blaasjes/korstjes en of er een behandeling met antibiotica gestart is.