Lees alles over de legionella uitbraak in Schijndel.

ContactIk heb een klacht
ContactIk heb een klacht

Ik heb een klacht

Niet tevreden over onze diensten? Laat het ons weten! Je kunt aan de GGD-medewerker vertellen waar je ontevreden over bent. Deze kan dan een toelichting geven en samen met jou tot een oplossing komen. Lukt dit niet, vul dan onderstaand formulier in. Binnen 3 werkdagen laten we jou weten wie jouw klacht behandelt. Binnen 6 weken ontvang je van ons een antwoord.

Let op: wij kunnen alleen klachten in behandeling nemen die over de GGD Hart voor Brabant gaan.

Klachten over corona-dienstverlening

Niet tevreden over het plannen, veranderen of annuleren van een testafspraak of vaccinatieafspraak? Vul dan het contactformulier in op www.coronatest.nl.  Wil je iets melden over een coronatest of -vaccinatie buiten onze regio? Selecteer dan op www.ggd.nl de juiste GGD.

De klachtenfunctionaris van de GGD Hart voor Brabant kan ondersteuning bieden bij het beschrijven van jouw klacht en tijdens de klachtbehandeling.
klachtenfunctionaris@ggdhvb.nl

Het Landelijk Meldpunt Zorg (LMZ) geeft advies bij klachten over de kwaliteit van de zorg.
Tel: 088 120 50 20

Meld je klacht digitaal

  • DD slash MM slash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.