Ik heb een klacht
Niet tevreden over onze diensten? Laat het ons weten! Je kunt aan de
GGD-medewerker vertellen waar je ontevreden over bent. Deze kan dan een
toelichting geven en samen kunt u tot een oplossing komen. Lukt dit
niet, vul dan onderstaand formulier in. Binnen 3 werkdagen laten we jou
weten wie jouw klacht behandelt. Binnen 6 weken reageren we op jouw klacht.
Let op: wij kunnen alleen klachten in behandeling nemen die over de GGD Hart voor Brabant gaan.
Klachten over corona-dienstverlening
Heb je een klacht over het maken van een afspraak of over de website coronatest.nl? Vul dan het contactformulier in op www.coronatest.nl
Heb je een klacht over een coronatest of -vaccinatie buiten onze regio? Selecteer dan op www.ggd.nl dan de juiste GGD.
Ben je niet tevreden over hoe wij uw klacht behandelden?
Wanneer je niet tevreden bent over de wijze waarop we jouw klacht behandelden of over het resultaat, heb je twee mogelijkheden.
Je kunt je wenden tot de Geschillencommissie Publieke Gezondheid. Deze geschillencommissie behandelt klachten over de GGD als zorgaanbieder.
De Geschillencommissie Zorg
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Je kunt ook terecht bij de Ombudscommissie van de gemeente ‘s-Hertogenbosch. De Ombudscommissie behandelt ook klachten over de GGD Hart voor Brabant.
Ombudscommissie gemeente ’s-Hertogenbosch
Postbus 12345
5200 GZ ’s-Hertogenbosch